Urodziny obchodzi 1 wzorkowiczka!
27012 wzorkowiczek dodało 19239 zdjęć do galerii!

;)

Dodano: 2011-08-12 15:35:03, Odsłon: 714  

kalka165.wzorki.pl zapraszam na m ój blog

Dołączyła: 2011-08-12 11:29:27

Paznokcie BelArte

xd

emot emot ...

Wreszcie!

Bylam wczoraj na szkoleniu, nauczylam sie duzo ale cos tak czuje ze polowa mi sie nie przyda.... ...

salonik stylizacji paznokci

witajcie mam do Was pytanko czy któraś z was otwierała własny interes z pazurkami, bo ciekawa jestem...

.....

siemka jagodka emot widze ze jestes rownie czesto jak ja na "wzor...

Wybór

Mam małe pytanko . Czy wy też macie gotowe wzory jak przychodzą do was klientki ? Oczywiście wasz...

czy tylko ja to zauważyłam?

Dlaczego nagle mamy mniej punktów? jak to się stało że np. Alutka1983 miała prawie 3000pkt, a ter...

hej:)

Cześć wszystkim,które lubią robić pazurki.Jestem nowa znalazłam tą strone dzięki mojej siostrze...

żel french

drogie dziewczyny potrzebuje gestego białego żelu do frencha bo ten mójto masakra ja jedno on dru...

frencz

kochane fanki tipsow ! najlepszy frencz (profe...

POZDROWIENIA....

Gorąco pozdrawiam wszystkie Wzorowiczkiemot...

© Copyright by Wzorki.pl   | sitemap Realizacja: NetVisage